Zapraszamy na Pierwszy w Polsce komercyjny warsztat otwarty

OKRy w praktyce

Poznaj metodę zarządzania celami „Objectives and Key Results”

OKRy to uproszczone MBO. Stosują ją Google, LinkedIn i BMW
Pomaga w motywowaniu zespołów, realizacji strategii
i budowie innowacyjnych produktów

Współpraca zespołów jest kluczowym czynnikiem sukcesu firm, które przeszły cyfrową transformację – takie wnioski podaje między innymi „2017 Digital Business Report”, opracowany przez „MIT Sloan Management Review” i firmę Deloitte.

70 proc. firm, którym się udało organizuje się wokół słynnych „pizza teams”: małych autonomicznych zespołów. W firmach we wczesnych fazach rozwoju – zalednie 28%.

Najważniejszą jednostką w nowoczesnych organizacjach, nie tylko produktowych, jest zespół. Skuteczne firmy po transformacji działają dziś jak sieci zespołów. 

By wszystkie współpracowały realizując strategię firmy potrzebne są dobrze postawione, klarowne cele.

Aż 87 procent pracowników firm nie angażuje się w to co robi – podaje Gallup. Jasność celów jest jednym z kluczowych czynników zaangażowania.

Firmy, które ułatwiają tworzenie jasnych celi cztery razy cześciej osiągają lepsze wyniki. Zdecydowana większosć organizacji tworzy i kaskaduje cele. Jednak tylko jedna trzecia ma uporządkowany stały proces. Efektem są niespójności w celach i w działaniach. Tylko sześc procent menedżerów zespołów odbywa uporządkowane rozmowy o celach.

Stawianie celów to wyzwanie dla większości firm

Jak to zwykle wygląda

♦ Brak priorytetów i ciągłe zmiany kierunków

♦ Projekty i prace niezgodne ze strategią

♦ Każdy ciągnie w swoją stronę – silosy

♦ Menedżerom wydaje się, że motywują premiami

♦ Systemy rozliczeniowe, których nikt nie rozumie

♦ Uznaniowe rozliczanie i brak dobrych miar

Jak powinno i może być

♦ Trwałe i dobrze wybrane priorytety

♦ Prosty proces wspiera realizację strategii

♦ Zespoły działają w tym samym kierunku

♦ Cele są dla ludzi wyzwaniem i motywacją

♦ Uproszczone klarowne przeglądy postępu

♦ Kultura pomiaru i precyzyjna rozmowa o miarach

Jesteś szefem, założycielem firmy, kierujesz zespołem?
Odpowiadasz w dziale HR za cyfrową transformację? O tym, jak stawiać cele za pomocą Objectives and Key Results dowiesz się na warsztacie:

„OKRy w praktyce”

Co powiedzieli jego uczestnicy:

Polecam. W końcu zrozumiałem jak stawiać dobre OKRy.
Powinno trwać dwa dni!

Bartosz Rychlicki, CEO QuantumLab.co

Warsztat daje możliwość poznania doświadczenia innych ludzi, a to zawsze świetna okazja do nauki
Bartłomiej Jackowski, head of R&D Oktawave

Najtrudniejsze jest uświadomienie sobie, na czym – jako firmie – naprawdę nam zależy. Jaką firmą chcemy być? Co jest jej misją? To było najtrudniejszą częścią szkolenia. Dobieranie OKR według wytycznych prowadzących było już czystą przyjemnością 🙂 Polecam.
Magdalena Górak, CEO Profeina

Zarządzanie poprzez prawidłowo postawione cele, które angażują pracowników na każdym poziomie, prowadzi do sukcesu firmy. To trywialne, a jednak bardzo trudne do wdrożenia.
Po warsztatach nie mam wątpliwości, że metoda zostanie wprowadzona w naszej firmie. Warsztat to dopiero pierwszy krok, ale niezbędny, żeby zacząć. Zajęcia prowadzone były bardzo ciekawie, w trakcie pojawiło się mnóstwo dyskusji i pracy na konkretnych przykładach. Z całą pewnością warto wygospodarować na nie czas.

Anna Ałaszkiewicz, dyrektor operacyjny agencji SEO Whites

Najbliższa edycja 19 czerwca 2018 w Warszawie.

Zajęcia trwają cały dzień – od 9:00 do 17:00.
Szkolimy tylko w małych grupach – do 12 osób.

W programie:
– Podstawowe elementy metody
– Podejście do ustalania celów zespołów i firm
– Ćwiczenia: praktyczne ustalanie OKR-ów
– Proces OKR-owy: ustalanie celów i podsumowanie kwartału
– Wyzwania praktyczne – ustalenie OKR-ów w firmie / organizacji

Prowadzą Tomasz Bienias (OKRy.pl) i Jerzy Stawicki (JS Project)

Cena do 8 czerwca cena 1.300, później 1.700 PLN (plus VAT).

Wypełnij poniższy formularz, żeby się zgłosić lub zadać pytanie.
Potwierdź udział lub poproś o dodatkowe informacje.

Dodatkowe informacje znajdują się na stronach JS Project.

Źródła ilustracji i danych:

The New World of Performance Management” – Webinar HighGround i Bersin by Deloitte.

Becoming irresistible: A new model for employee engagement