Skuteczne cele dla firmy i zespołów: warsztaty „OKRy w praktyce”

Naucz się stawiać i komunikować cele na warsztacie dla założycieli, szefów firm i zespołów, managerów HR i osób odpowiedzialnych za cyfrową transformację. Poznaj Objectives and Key Results – uproszczoną metodę Zarządzania Przez Cele – Management By Objectives (MBO), którą stosują już Google, LinkedIn, Allegro i inni.

Warsztat wysoko ocenili przedstawiciele takich firm jak: Agencja SEO Whites, SHOWROOM, Oktawave czy Bank Gospodarstwa Krajowego

W programie warsztatów:

◗ Znaczenie celów dla skuteczności realizacji planów

◗ Wady tradycyjnego stawiania celów i ich źródła

◗ Przewagi metody OKR nad SMART i typowym MBO

◗ Śledzenie postępu realizacji, rozliczanie celów

◗ Ćwiczenia: ustalanie OKR-ów 

◗ Ustalanie celów dla firmy i działów

◗ Proces OKR-owy: fazy działania w organizacji

◗ Jak wdrożyć OKR-y w firmie / organizacji

◗ Wyzwania i pułapki związane z wdrażaniem OKR-ów

◗ Dlaczego dobre cele zwiększają motywację?

◗ Wymiana doświadczeń i networking

◗ Lunch i bufet kawowy, wygodne miejsce w centrum

Zajęcia od 9:00 do 17:00. Grupa do 12 osób

Przyjmujemy max 3 osoby z jednej firmy. Zniżki dla NGOs.

Prowadzą Tomasz Bienias (OKRy.pl) i Jerzy Stawicki (JS Project)

Cena 1.700 PLN (plus VAT).

Najbliższa edycja – luty. 

Wypełnij poniższy formularz, żeby dostać informację gdy ustalimy termin.
Zagwarantujesz sobie w ten sposób cenę Early Bird – 1300 PLN netto.

Co powiedzieli uczestnicy warsztatów „OKRy w praktyce”:

Warsztaty prowadzone przez Tomka i Jerzego dalekie są od suchej teorii – to dawka praktycznej wiedzy i umiejętności, które znacznie ułatwiły wdrożenie OKRów w naszej organizacji.
Michał Szablewski, Prokurent, grupa Qpony – Blix

Warsztaty dot. OKR-ów bardzo dobrze wprowadzają do tematu, dają możliwość wypróbowania na sobie i wzbudzają chęć wdrożenia. Prowadzący mają doświadczenia własne i stale śledzą rozwój metody, co daje duże poczucie zaufania.
Katarzyna Królak-Wyszyńska, Innovatika

Mimo, że o OKR-ach sporo już wiedziałem, Tomek i Jerzy świetnie usystematyzowali moją wiedzę, a dyskusje w grupie okazały się bardzo ciekawe i pouczające.
Michał Juda, Founder & CEO SHOWROOM

Warsztat daje możliwość poznania doświadczenia innych ludzi, a to zawsze świetna okazja do nauki
Bartłomiej Jackowski, head of R&D Oktawave

Szkolenie pełne inspiracji – z możliwością wymiany doświadczeń z prowadzącymi i praktykami OKR z przedsiębiorstw komercyjnych
Paweł Koziński, Dyrektor Biura Strategii, Bank Gospodarstwa Krajowego

Jeśli ktoś planuje wprowadzić OKR w firmie nie może zabraknąć go na tym szkoleniu…
a jeśli ktoś już je wprowadził, tym bardziej powinien wziąć w nim udział

Wojtek Pander, COO 4Experience

Warsztat daje bepieczną przestrzeń do przećwiczenia i poeskperymentowania z metodą OKR, dzięki czemu można uniknąć wielu błędów podczas wprowadzania OKRów w organizacji.
Miłosz Wójcik – CEO Appchance

Polecam. W końcu zrozumiałem jak stawiać dobre OKRy.  Powinno trwać dwa dni! 
Bartosz Rychlicki, CEO QuantumLab.co

Najtrudniejsze jest uświadomienie sobie, na czym – jako firmie – naprawdę nam zależy. Jaką firmą chcemy być? Co jest jej misją? To było najtrudniejszą częścią szkolenia. Dobieranie OKR według wytycznych prowadzących było już czystą przyjemnością 🙂 Polecam.
Magdalena Górak, CEO Profeina

Po warsztatach nie mam wątpliwości, że metoda zostanie wprowadzona w naszej firmie. Warsztat to dopiero pierwszy krok, ale niezbędny, żeby zacząć. Zajęcia prowadzone były bardzo ciekawie, w trakcie pojawiło się mnóstwo dyskusji i pracy na konkretnych przykładach. Z całą pewnością warto wygospodarować na nie czas.
Anna Ałaszkiewicz, dyrektor operacyjny agencji SEO Whites