program Warsztatu

Skuteczne cele dla firmy i zespołów: OKR-y w praktyce

Naucz się jak skutecznie stawiać i realizować cele na warsztacie dla managerów, szefów firm i zespołów. Poznaj sprawdzoną, stosowaną w Google, Booking.com i Allegro metodę Objectives and Key Results.

OKR-y to sposób na cele opracowany w Intelu. To lepsza, prosta wersja MBO, zarządzania przez cele, zwiększająca zaangażowanie, wspierająca współpracę między zespołami i tworzenie nowoczesnej kultury organizacji. Pomaga rozwiązać większość problemów z celami. 

W programie warsztatów:

Ustalanie celów. OKR-y tylko pozornie są łatwe. Jak dobrać nazwę celu i odpowiednie miary – rozbieramy zapis na elementy. Uczestnicy stawiają cele osobiste, dla zespołów i biznesu. Przekazujemy wiedzę na temat miar i ich typów. Jakie stosować dla firm, jakich powinny używać zespoły? Najczęściej popełniane błędy.

SMART i MBO.  Dlaczego tradycyjne metody stawiania celów nie działają. Jakie są największe przeszkody i patologie związane ze stosowaniem ich w dzisiejszych organizacjach. Jakie są źródła tych problemów i co można z tym zrobić.

Proces OKR – jak w firmie czy organizacji pozarządowej może wyglądać ustalanie i koordynacja celów na różne okresy. Czy cele powinno się kaskadować i jak zapewnić, żeby zespoły robiły istotne rzeczy. Jakie artefakty narzędzia i zasady zastosować w trakcie realizacji celów. Co robić a czego unikać śledząc postęp.

Zaangażowanie i motywacja. Jak ustalać cele by zwiększać zaangażowanie i motywację ludzi do ich realizacji? Jak rozliczać cele? Czy warto tworzyć system premii związanych z realizacją celów i czy pieniądze motywują do ich osiągania.

Jak wdrożyć OKR-y i jak uniknąć często powtarzanych w tym procesie błędów. Jakie pułapki czekają na wdrażających, jak się do nich najlepiej przygotować.

◗ Dzięki małym grupom warsztaty są miejscem wymiany doświadczeń między firmami. Spotykają się na nich przedstawiciele ciekawych firm, nie tylko z branży IT – zdarzają się też producenci tradycyjnych dóbr oraz wyposażenia wnętrz.

Termin: 2 połowa 2019.

Cena 1.700 PLN (plus VAT).

Chcesz uzyskać informacje o terminie, masz pytania – wypełnij ten formularz

Co powiedzieli uczestnicy warsztatów „OKRy w praktyce”:

Warsztaty prowadzone przez Tomka i Jerzego dalekie są od suchej teorii – to dawka praktycznej wiedzy i umiejętności, które znacznie ułatwiły wdrożenie OKRów w naszej organizacji.
Michał Szablewski, Prokurent, grupa Qpony – Blix

Warsztaty dot. OKR-ów bardzo dobrze wprowadzają do tematu, dają możliwość wypróbowania na sobie i wzbudzają chęć wdrożenia. Prowadzący mają doświadczenia własne i stale śledzą rozwój metody, co daje duże poczucie zaufania.
Katarzyna Królak-Wyszyńska, Innovatika

Mimo, że o OKR-ach sporo już wiedziałem, Tomek i Jerzy świetnie usystematyzowali moją wiedzę, a dyskusje w grupie okazały się bardzo ciekawe i pouczające.
Michał Juda, Founder & CEO SHOWROOM

Warsztat daje możliwość poznania doświadczenia innych ludzi, a to zawsze świetna okazja do nauki
Bartłomiej Jackowski, head of R&D Oktawave

Szkolenie pełne inspiracji – z możliwością wymiany doświadczeń z prowadzącymi i praktykami OKR z przedsiębiorstw komercyjnych
Paweł Koziński, Dyrektor Biura Strategii, Bank Gospodarstwa Krajowego

Jeśli ktoś planuje wprowadzić OKR w firmie nie może zabraknąć go na tym szkoleniu…
a jeśli ktoś już je wprowadził, tym bardziej powinien wziąć w nim udział

Wojtek Pander, COO 4Experience

Warsztat daje bepieczną przestrzeń do przećwiczenia i poeskperymentowania z metodą OKR, dzięki czemu można uniknąć wielu błędów podczas wprowadzania OKRów w organizacji.
Miłosz Wójcik – CEO Appchance

Polecam. W końcu zrozumiałem jak stawiać dobre OKRy.  Powinno trwać dwa dni! 
Bartosz Rychlicki, CEO QuantumLab.co

Najtrudniejsze jest uświadomienie sobie, na czym – jako firmie – naprawdę nam zależy. Jaką firmą chcemy być? Co jest jej misją? To było najtrudniejszą częścią szkolenia. Dobieranie OKR według wytycznych prowadzących było już czystą przyjemnością 🙂 Polecam.
Magdalena Górak, CEO Profeina

Po warsztatach nie mam wątpliwości, że metoda zostanie wprowadzona w naszej firmie. Warsztat to dopiero pierwszy krok, ale niezbędny, żeby zacząć. Zajęcia prowadzone były bardzo ciekawie, w trakcie pojawiło się mnóstwo dyskusji i pracy na konkretnych przykładach. Z całą pewnością warto wygospodarować na nie czas.
Anna Ałaszkiewicz, dyrektor operacyjny agencji SEO Whites