Warsztat OTWARTY – Warszawa, Listopad 2019

OKR-y w praktyce – skuteczne cele dla firmy i zespołów 

Naucz się jak skutecznie stawiać i realizować cele na warsztacie dla managerów, szefów firm i zespołów. Poznaj sprawdzoną, stosowaną w Google, Booking.com i Allegro metodę Objectives and Key Results.

OKR-y to sposób na cele opracowany w Intelu. To lepsza, prosta wersja MBO, zarządzania przez cele, zwiększająca zaangażowanie, wspierająca współpracę między zespołami i tworzenie nowoczesnej kultury organizacji. Pomaga rozwiązać większość problemów z celami. 

W programie warsztatów:

Ustalanie celów OKR. To tylko pozornie są łatwe. Najczęściej popełniane błędy w OKR wynikają właśnie ze złego zapisu. W czasie warsztatów rozbieramy format celu na proste elementy. Uczestnicy stawiają w OKR cele osobiste, cele dla zespołów i biznesu. Przekazujemy wiedzę na temat miar. Jakie stosować dla firm, jakich powinny używać zespoły? 

SMART i MBO.  Dlaczego tradycyjne metody stawiania celów nie działają. Jakie są największe przeszkody i patologie związane ze stosowaniem ich w dzisiejszych organizacjach. Jakie są źródła tych problemów i co można z tym zrobić.

Proces OKR.  Jak w firmie czy organizacji pozarządowej może wyglądać ustalanie i koordynacja celów na różne okresy. Czy cele powinno się kaskadować i jak zapewnić, żeby zespoły robiły istotne rzeczy. Jakie artefakty narzędzia i zasady zastosować w trakcie realizacji celów. Co robić a czego unikać śledząc postęp.

Zaangażowanie i motywacja. Jak ustalać cele by zwiększać zaangażowanie i motywację ludzi do ich realizacji? Jak rozliczać cele? Czy warto tworzyć system premii związanych z realizacją celów i czy pieniądze motywują do ich osiągania.

Jak wdrożyć OKR-y i jak uniknąć często powtarzanych w tym procesie błędów. Jakie pułapki czekają na wdrażających, jak się do nich najlepiej przygotować.

◗ Dzięki małym grupom (do 8-9 osób, maksymalnie 3 z jednej firmy) warsztaty są miejscem wymiany doświadczeń między firmami. Spotykają się na nich przedstawiciele ciekawych biznesów, nie tylko z branży IT (byli m.in. producenci kosmetyków i mebli).

Czego się nauczysz w czasie warsztatów?

  • Jak stworzyć jednoznaczny i zrozumiały cel w metodzie OKR
  • Jak zaprojektować proces ustalania celów biznesu
  • Co zmienić w pracy firmy, żeby cele były realizowane
  • Jak skrócić czas i zwiększyć szanse na sukces wdrożenia procesu Objectives and Key Results
  • Najlepsze praktyki pracy z celami wpływające na motywację i zaangażowanie pracowników
  • Dlaczego typowe biznesowe miary nie działają i jak to zmienić

Dla kogo jest warsztat „OKRy w praktyce”?

  • Szefów i założycieli firm pragnących usprawnić swój biznes
  • Menedżerów zespołów i menedżerów średniego szczebla w procesie transformacji
  • Liderów zespołów technicznych i agile coachy
  • Szefów HR w firmach przechodzących transformację

Koszt udziału1700 PLN netto

Najbliższy termin: listopad, Warszawa.  Aby zarezerwować wypełnij formularz:

Co powiedzieli uczestnicy warsztatów „OKRy w praktyce”:

Świetny, bardzo inspirujący warsztat. Wdrażamy OKRy od jakiegoś czasu – dopiero tutaj dostrzegłam, dlaczego w niektórych miejscach coś się zacina. Po prostu wiedzieliśmy za mało. A te maksymalnie praktyczne i konkretne zajęcia uświadomiły mi nasze luki.
Mam poczucie, że teraz będzie już tylko lepiej. Dzięki Panowie!
Marta Moksa, dyrektor generalny, Coworking O4

Polecam. W końcu zrozumiałem jak stawiać dobre OKRy.  Powinno trwać dwa dni! 
Bartosz Rychlicki, CEO QuantumLab.co

Najtrudniejsze jest uświadomienie sobie, na czym – jako firmie – naprawdę nam zależy. Jaką firmą chcemy być? Co jest jej misją? To było najtrudniejszą częścią szkolenia. Dobieranie OKR według wytycznych prowadzących było już czystą przyjemnością 🙂 Polecam.
Magdalena Górak, CEO Profeina

Po warsztatach nie mam wątpliwości, że metoda zostanie wprowadzona w naszej firmie. Warsztat to dopiero pierwszy krok, ale niezbędny, żeby zacząć. Zajęcia prowadzone były bardzo ciekawie, w trakcie pojawiło się mnóstwo dyskusji i pracy na konkretnych przykładach. Z całą pewnością warto wygospodarować na nie czas.
Anna Ałaszkiewicz, dyrektor operacyjny agencji SEO Whites

Warsztaty dot. OKR-ów bardzo dobrze wprowadzają do tematu, dają możliwość wypróbowania na sobie i wzbudzają chęć wdrożenia. Prowadzący mają doświadczenia własne i stale śledzą rozwój metody, co daje duże poczucie zaufania.
Katarzyna Królak-Wyszyńska, Innovatika

Warsztat daje możliwość poznania doświadczenia innych ludzi, a to zawsze świetna okazja do nauki
Bartłomiej Jackowski, head of R&D Oktawave

Szkolenie pełne inspiracji – z możliwością wymiany doświadczeń z prowadzącymi i praktykami OKR z przedsiębiorstw komercyjnych
Paweł Koziński, Dyrektor Biura Strategii, Bank Gospodarstwa Krajowego

Jeśli ktoś planuje wprowadzić OKR w firmie nie może zabraknąć go na tym szkoleniu…
a jeśli ktoś już je wprowadził, tym bardziej powinien wziąć w nim udział

Wojtek Pander, COO 4Experience

Warsztat daje bepieczną przestrzeń do przećwiczenia i poeskperymentowania z metodą OKR, dzięki czemu można uniknąć wielu błędów podczas wprowadzania OKRów w organizacji.
Miłosz Wójcik – CEO Appchance