Skuteczne cele dla firmy i zespołów: OKR-y w praktyce

 

Naucz się skutecznie realizować cele na warsztacie dla szefów firm i zespołów.

Poznaj metodę Objectives and Key Results, którą stosują już Google, Booking.com, BMW, Allegro i inni.

Warsztat rekomendują m.in. przedstawiciele firm: Agencja SEO Whites, SHOWROOM, Oktawave i Bank Gospodarstwa Krajowego

W programie warsztatów:

◗ Znaczenie celów dla skuteczności realizacji 

◗ Wady tradycyjnego stawiania celów 

◗ OKR vs SMART i MBO

◗ Śledzenie postępu realizacji i rozliczanie celów

◗ Ustalanie OKR-ów w praktyce – ćwiczenia

◗ Ustalanie celów osobistych i biznesowych

◗ Proces OKR – jak to działa w organizacji

◗ Jak wdrożyć OKR-y

◗ Pułapki związane z wdrażaniem OKR-ów

◗ Dlaczego dobre cele zwiększają motywację?

◗ Wymiana doświadczeń i networking

◗ Lunch i bufet kawowy, dogodny dojazd

Termin: 9 kwietnia 2019

Grupa do 12 osób. Zajęcia  od 9:00 do 17:00. 
Prowadzą Tomasz Bienias (OKRy.pl) i Jerzy Stawicki (JS Project)

Cena 1.700 PLN (plus VAT). Do 31.03.2019 cena early bird – 1300 PLN netto.

Co powiedzieli uczestnicy warsztatów „OKRy w praktyce”:

Warsztaty prowadzone przez Tomka i Jerzego dalekie są od suchej teorii – to dawka praktycznej wiedzy i umiejętności, które znacznie ułatwiły wdrożenie OKRów w naszej organizacji.
Michał Szablewski, Prokurent, grupa Qpony – Blix

Warsztaty dot. OKR-ów bardzo dobrze wprowadzają do tematu, dają możliwość wypróbowania na sobie i wzbudzają chęć wdrożenia. Prowadzący mają doświadczenia własne i stale śledzą rozwój metody, co daje duże poczucie zaufania.
Katarzyna Królak-Wyszyńska, Innovatika

Mimo, że o OKR-ach sporo już wiedziałem, Tomek i Jerzy świetnie usystematyzowali moją wiedzę, a dyskusje w grupie okazały się bardzo ciekawe i pouczające.
Michał Juda, Founder & CEO SHOWROOM

Warsztat daje możliwość poznania doświadczenia innych ludzi, a to zawsze świetna okazja do nauki
Bartłomiej Jackowski, head of R&D Oktawave

Szkolenie pełne inspiracji – z możliwością wymiany doświadczeń z prowadzącymi i praktykami OKR z przedsiębiorstw komercyjnych
Paweł Koziński, Dyrektor Biura Strategii, Bank Gospodarstwa Krajowego

Jeśli ktoś planuje wprowadzić OKR w firmie nie może zabraknąć go na tym szkoleniu…
a jeśli ktoś już je wprowadził, tym bardziej powinien wziąć w nim udział

Wojtek Pander, COO 4Experience

Warsztat daje bepieczną przestrzeń do przećwiczenia i poeskperymentowania z metodą OKR, dzięki czemu można uniknąć wielu błędów podczas wprowadzania OKRów w organizacji.
Miłosz Wójcik – CEO Appchance

Polecam. W końcu zrozumiałem jak stawiać dobre OKRy.  Powinno trwać dwa dni! 
Bartosz Rychlicki, CEO QuantumLab.co

Najtrudniejsze jest uświadomienie sobie, na czym – jako firmie – naprawdę nam zależy. Jaką firmą chcemy być? Co jest jej misją? To było najtrudniejszą częścią szkolenia. Dobieranie OKR według wytycznych prowadzących było już czystą przyjemnością 🙂 Polecam.
Magdalena Górak, CEO Profeina

Po warsztatach nie mam wątpliwości, że metoda zostanie wprowadzona w naszej firmie. Warsztat to dopiero pierwszy krok, ale niezbędny, żeby zacząć. Zajęcia prowadzone były bardzo ciekawie, w trakcie pojawiło się mnóstwo dyskusji i pracy na konkretnych przykładach. Z całą pewnością warto wygospodarować na nie czas.
Anna Ałaszkiewicz, dyrektor operacyjny agencji SEO Whites